torsdag 11. august 2011

'Loff' - lavkarbo ♥

Då har eg laga det nærmaste en kjem loff innen lavkarbo :)
Eg kjøpte BAKE PRO i dag, og då vart det lyst brød.
Eg fant oppskrifta her i 'Charlottes verden'.
Desse kan bl.anna brukes til kvitløksbrød :)


Oppskrift til ca 9 stk (Ett bakebrett)
3 egg
2 ss BAKE PRO
2 ss mandelmel eller malte mandler
1/4 ts seltinsalt
1/4 ts oregano

Ang egga, på 2 av egga brukar en KUN eggekviten.
det skal piskast stive.


Det siste egget haes i ei skål og blandes med
BAKE PRO, mandelmel, salt og oregano.

Vend eggeblandinga forsiktig inn 
i dei stivpiska eggekvitane.
Fordel røra på 9 'brød' og steik ved 150-160 grader,
ca 15 minutt. 
Ta ut og avkjøl på rist.


Desse kan selvfølgelig sakssettast med 
det krydderet en må ønske.
Også finhakka kvitløk :)

Eg brukte to 'brød' til å lage kvitløksbrød :)

Smurte kvitløkssmør på ett, la ett anna over..
so ei lita stund i ovnen... nam nam :)

2 kommentarer:

  1. Hvordan er innholdet av karbohydrater i lavkarbo loff, pizzabunn osv med dette innholdet?
    Super blogg forresten!
    Hilsen ny tilhenger :-)

    SvarSlett
  2. Bakepro innholder 6 gram karber pr 100 gram, men det er so lett, at 2 ss utgjer nesten ingenting. Mandler innholder 7 g karber pr 100 gram, også her utgjer 2 ss veldig lite. So uten at eg har vegd, kan ikkje denne 'deiga' her utgjere meir enn toppen ett par karber. Takk for at du liker bloggen min :)

    SvarSlett