lørdag 21. mai 2011

Hamburgerbrød, lav-karbo ♥

I kveld har eg prøvd meg på å lage hamburgerbrød.
Fant oppskrifta på LCHF-bloggen :)
I denne bloggen finner du massevis av gode oppskrifter :)

Og det vart godt det... men eg er ikkje heilt sikker på om 
eg er heilt fortrulig med smaken på malte sesamfrø.... 
Der er ett eller anna som eg ikkje klarer å sette fingeren på... 
for når eg kjenner etter finner eg ingen ting gale.... 
Må prøve å blande med med noke anna, feks litt mandler.

 Dei vart iallefall fin konsistens på, luftige men litt lave.
Men dei trenge no ikkje vere so høge heller, gikk fint å dele
dei i to :)


Oppskrift på to hamburgerbrød:

1 dl sesamfrø
1 dl revet ost
2 egg
1 ts bakepulver
1 ts glutenmel (kan også bruke fiberhusk)
litt seltinsalt
litt Sukrin

Litt sesamfrøtil å strø oppå.

Ha sesamfrøa først i blenderen og mal dei. 
Bland også resten oppi blenderen.
Legg røra i passe store (hamburgerstørrelse) 
klatter på ett bakepapir på plata.

Strø på sesamfrø. 175 grader i 20 minutt.
Avkjøl på rist.

6 kommentarer:

  1. Bakst på sesamfrø alene kan av og til få en litt bitter bismak. Disse hamburgerbrødene funker også bra om du bytter ut litt av sesamfrøene med solsikkekjerner. Da blir de ikke like lyse, men du unngår bismaken fra sesamfrøene.

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tips, Frida :)No har eg linka til bloggen din og. Eg skreiv ned oppskrifta for ei stund sida på ett papir, og huska ikkje kvar eg hadde funne den. Kjekt du kommenterte, so fant eg oppskrifta når eg var innom deg :)

    SvarSlett
  3. Du har en fantastisk flott lav-karboblogg, Frida :)

    SvarSlett
  4. Så hyggelig :) Tusen takk Mariann.

    Så fint at du prøver ut lavkarbo! Ser at du har hatt en litt annen filosofi frem til nylig. Hvordan synes du det går på det nye kostholdet?

    SvarSlett
  5. Syns det går bra, sjøl om eg ikkje er like flink heile tida - men stort sett :) Har prøvd litt forskjellig. Gikk ned vel 20 kilo for 2 år sida, det var på lavkalori. So har eg levd litt meir 'normalt' siste halvåret. Men når det dukka opp lavkarbo her og der, har eg lest litt og ville prøve det. Og når eg finner en sånn blogg som din og ser kor masse en kan lage uten karber, hjelper det :), for det er masse rart ute på nettet ;) Eg kjeme nok til å bruke din blogg masse framover :)

    SvarSlett
  6. Så gøy å høre. Lykke til videre med det nye kostholdet!

    SvarSlett