tirsdag 20. september 2011

Pizza, med knuste linfrø - lavkarbo ♥

En nyyydelig pizza, mmmmmmm


Eg lagar all mat med ett åpent sinn, klar for nye smakar :)
Men når eg skulle lage dagens pizza hadde eg også en 
stoooor porsjon skepsis. Syns oppskrifta såg litt merkelig ut. 
MEN eg vart faktisk VELDIG positivt overraska. Det var en 
av dei bedre lavkarbo-pizzaene eg har spist :) Men det er en 
tynn botn, so den passar ikkje til masse kjøttdeigfyll.

Oppskrifta (har forandra litt på den) fant eg på lavkarbo.no.

Mi oppskrift, som passar til en person - ca 15-16 cm i diameter.
Doble den om du ønskar en stor pizza.

3 ss knuste linfrø
2 ss revet parmesanost 
1 ts toscanakrydder m/soltørka tomat
1/4 ts oregano
1/4 ts cayennepepper
1/2 ts bakepulver
1 egg
2 ts vatn
2 ts rapsolje

Rør sammen alt det våte, ha så oppi alt det tørre.
Stryk det utover bakepapir på en flat tallerken, 
ca 15-16 cm i diameter. Steik den i mikro ved full effekt,
ca 2 minutt.
Sett ovnen på 200 grader.
Ha pizzabotnen rett over på ei ris.

En kjapp, hot pizzasaus:

ca 2 ts Landlord tomatpure
en skvett fløte
2 fedd kvitløk, pressa i kvitløkspresse
toscanakrydder m/soltørka tomat
cayennepepper
peppermix
seltinsalt

Stryk pizzasausen utover botnen.

Ha på masse ost.

Ta på det du har/likar :)
Eg har hatt på løk, paprika og pepperonipølser.

Steikes i ovnen på 200 grader, ca 15-20 minutt.

Den var hot og god :) Nyyyyt :)

1 kommentar: