tirsdag 12. april 2011

Lav-karbo vafler ♥

Lav-karbo vafler ♥



75 gram solsikkefrø
65 gram sesamfrø
50 gram gresskarkjerner
30 gram linfrø

Knus/mal desse til mjøl med feks stavmikser

30 gram soyamel
5 ts fiberhusk

4 egg
4-5 ss sukrin
5 ss creme fraishe
75 gram smelta smør/margarin

1 1/2 ts bakepulver

5 dl melk

Visp egg og sukrin godt, bland så i creme fraishe, smør og melk.
Ha til slutt i alt det tørre og bland godt.
Spe med litt meir melk om den blir litt tjukk.

Smør vaffeljernet godt, og la det vere skikkelig varmt.

Dette er vafler med litt tyggemotstand, men kjempegode.
Nytes med feks lettrømme/creme fraishe og litt syltetøy.

Dei var ikkje so verst kalde heller.

Ta dei fort ut av jernet og avkjøl dei på rist.

Prøv gjerne vaflene og gi meg tilbakemelding om kva du synst.

4 kommentarer:

  1. Mulig jeg prøver med kefir, det er også anbefalt som lavkarbomat. Ellers må man jo prøver, lavkarbo gir meg lengsel etter pannekaker og vafler stadig vekk.

    SvarSlett
  2. Der sa du noke Solfrid :) Om du prøvar det før meg, gi meg en lyd :)

    SvarSlett
  3. skal prøvast men med seter rømme og heil melk ;) kanskje godt me en dæsj fløte me i ;) å vanilje =) men soyamel? e d gode greier? ekje d karbohydrat da? alt ej må lære =)=)
    julianne

    SvarSlett
  4. Her har eg berre prøvd meg fram Julianne :) Eg brukte heilmelk, det var det eg hadde i dag. Kan godt tenkast det blir fløte neste gong, eller kefir som Solfrid skriv ;) Soyamel inneholder 16 gram karb pr 100 gram. Trur ikkje det smaka so masse. Det som va mest i tankane mine no var å kunne lage lavkarbo/fiberrike vafler med ingrediensa som ikkje kosta skjorta :) Gudd Lukk te dokke som prøva disse :)

    SvarSlett