tirsdag 20. desember 2011

Ekte vanilje-fløteiskrem med jordbær i - lavkarbo ♥

Då kan eg med handa på hjertet sei at eg har
smakt den beste iskremen nokensinne, mmmmmm

Og den har eg laga sjøl.
Ekte vanilje-fløteiskrem :)

 
Har kjøpt meg iskremmaskin, og den er prøvd ut no :)
Angra ikkje ett sekund på det kjøpet

Oppskrift:
1 pk fløte
1 ts bourbon vaniljepulver
50 gram tagatesse
3 eggeplommer
Nokre jordbær - finhakk

Varm opp fløte og vaniljepulver, og avkjøl den litt. 
Pisk eggeplommer og tagatesse til dosis. Hell fløte/vanilje
over eggedosisen og bland det inni. Varm opp
blandingen til den tjuknar. Ta av plata og avkjøl litt 
før du blandar inn jordbæra. Sett røra til avkjøling 
over natta (ca 12 timar).

Brukar du vaniljestang i staden for vaniljepulver, bør
du late det stå å trekke i den varme fløten ca 20-30 minutt.
Då bør du også sile blandinga når den er ferdig trekt.

Iskremmaskina må vere frosen, minst 24 timar i frysaren,
iallefall den eg har - KRUPS. 

Hell blandinga i iskremmaskina og følg bruksanvisningen
på di iskremmaskin.

Du kan fint fryse denne i frysaren uten maskin også. Berre
pass på at du rører, også langs kantane, kvart 20. min
til isen er ferdig fryst... dette for å unngå isnåler.

Mmmmmmmm, en virkelig god iskrem - den beste
Porsjonen blir dobla neste gong ;)

4 kommentarer:

  1. Iskremmaskin!! DET var det jeg skulle ha!! :)) Skal jammen ta en titt på prisene neste gang jeg er ute..

    Som du skjønner er jeg på et lite dypdykk i den herlige matbloggen din! :))

    SvarSlett
  2. Hvor kjøpte du den ismaskina?

    SvarSlett
    Svar
    1. Såg først denne no Viola. Eg kjøpte iskremmaskina mi på nett. Huska ikkje i farta kar henne. Søk på nett, og finn beste pris.

      Slett