torsdag 18. august 2011

'Peanøtt-kokosbit' - lavkarbo ♥

En ny sjokoladevariant :)
 Artig å prøve ut litt forskjellig.

I kveld har eg prøvd meg på en 'peanøtt-kokosbit'.

100 gram salte peanøtter
50 gram kokosmasse
150 gram sjokolade, minst 70 %
(Eg brukar 86 %)
2 ss meierismør
50 gram cocosafett
3 ss sukrinmelis
3 ts splenda

Prøv deg fram med søting,
vi er forskjellige og likar ulik søtsmak.

Eg malte peanøtter og kokosmasse på ei handkvern.

 So hadde eg sjokolade, cocosa, smør og søting i ei skål...
...i mikroen 1,5 minutt. Pass på og rør underveis.

 Bland inn kokos og peanøtter.
Fordel massa oppi silikonisbitformer.
Eg har Ikeaisbitformer, og denne oppskrifta er akkurat 
nok til to brett á 16 bitar.

Karbohydratinnhold med 86 % sjokolde er
under 1,5 gram karber pr sjokoladebit :)
Med 70 % blir det ca 2 karber pr bit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar