onsdag 3. august 2011

Lasagne med sellerirot'plater' - lavkarbo ♥

Hadde tent å lage lasagne med 'plater' av squash
i dag, som eg har gjort før. Men på rema var det 
tomt i hylla for squash..... Då måtte eg berre prøve 
noke anna... og då vart selleriot valget :)

Eg skar sellerirota i tynne skiver og forsteikte
dei i rapsolje i steikepanna.

 Oppskrift:
1 pakke, 500 gram kjøttdeig
1 gulløk -kutta i bitar
3 store fedd kvitløk, finkutta
7 tomatar, flådde og oppkutta
seltinsal
peppermix
paprikakrydder
Stødde over litt JBK og rørte inn.
(Johannesbrødkjernemel) for at det skulle 
bli en litt tjukkare saus.
cottage cheese (CC) 
ost til topping

Eg la CC, kjøttsaus og sellerirot lagvis.
Ost ble strødd på toppen.
Ca 30 minutt på 200 grader.
Serveres med en grønn salat.

Sellerirot har ei litt framtredande lukt,
men har ganske svak smak når den er tilberedt.

Fungerte veldig godt til lasagne, bedre enn squash.

2 kommentarer:

  1. Jippi! Jwg liker nemlig ikke squash-lasagne så godt.. Nå blir det lasagne på meg også gitt! :)

    SvarSlett
  2. Det er bra :) Sellerirot skal vist vere godt til både å frityrsteike som 'pommes frites' og fløtegratinere. Har ikkje prøvd det endå.

    SvarSlett