lørdag 27. august 2011

Helnøttsjokolade, en med med valnøtt og paranøtt, en med peanøtter - lavkarbo ♥

Knakande gode sjokolada eg har laga i dag :)

'Peanøttbit'
Med 70 % sjokolade - knapt 1, 5 g karber pr bit
Med 84 % sjokolade - 1 g karber pr bit


'Valnøtt-paranøttbit'
Med 70 % sjokolade - 1,15 g pr bit
Med 84 % sjokolade - 0,75 g karber pr bit.


Originaloppskrifta fant eg hos Gry's lavkarbo.
Berre pittelitt forandringa, som valg av nøtter.

1 plate med mørk sjokolade, minst 70 %
2 store spiseskjeer Cocosa
(1/2 - 1 ts maldonsalt)
OBS!! les ang saltet nederst i innlegget!!!

I den eine sjokoladen hadde eg 100 g peanøtter
I den andre hadde eg 50 g valnøtter og 50 g paranøtter.
Valnøttene og paranøttene hakka eg litt.

I dag brukte eg 70 % sjokolade,
for det er so vanskelig å få tak i 84 % sjokolade.
Har derfor ikkje hatt ekstra søting oppi.
Med 84 % må en ha litt. Må prøve seg fram,
med litt sukrinmelis og litt splenda.

Smelt sjokoladen i mikro ca 1,5 minutt,
rør så ut Cocosaen når du tar ut sjokoladen.
Ha i nøttene.

Avkjøl litt før du har oppi saltet. Rør det godt inn.

Ha plast eller bakepapir i ei lita ildfastform/bakeform,
og hell oppi sjokoladen


Settes 1 time i kjøleskap.
Ta ut og del i mindre bitar.


Du får ca 32 bitar av en porsjon.

Masse god sjokolade i kjøleskapet eg no


Laga dobbel porsjon med peanøtter ;o)

 Edit 28. august:
Har muligens vore litt slurvete med utrøringa av saltet,
har derfor fått ett par små bitar med salt i munnen,
og det var ikkje godt. Ver veldig nøye med å røre ut saltet,
eventulet droppe det. Eg skal prøve det neste gong.
Ver også OBS på at Cocosa gjere at sjokoladen blir mjuk,
i romtemperatur. Smeltar ved 24 grader.
Prøv deg fram, og lag gjerne en liten porsjon først.
Prøv også uten Cocosa, då vil den ikkje bli mjuk i romtemp.

6 kommentarer:

  1. Likar å 'forske' og prøve ut ny mat :) Har alltid vore glad i å lage mat, og no syns eg det er ekstra spennande :)

    SvarSlett
  2. Dette må jeg prøve. MEn tror du jeg kan smelte sjokoladen med cocosa i en kjele ? Og jeg er ikke sååå glad i den mørkesjokoladen, smaker det veldig mørksjokolade ?, eller kan jeg bruke litt sukrinmelis med 70% sjokolade også ?

    SvarSlett
  3. Ja, du kan bruke sukrinmelis til 70 % sjokoladen også. Det er berre du som bestemmer kor søtt du likar snopet ;) Eg har sjøl gått over til å bruke tagatesse, og anbefaler det, det har en søtsmak som liknar meir på sukker. Og feks kaker blir mykje saftigare når eg brukar det.

    SvarSlett
  4. So kom eg på at eg ikkje svarte på spørsmål om smeltinga ;)) Ja, du kan smelte cocosa og sjokolade i en kjele. Eg brukar mikro fordi eg er lat ;)

    SvarSlett
  5. Flott :D Da blir det å lage dette i dag :) Takk for super tips og oppskrifter.

    SvarSlett