torsdag 3. november 2011

Nakkekotelett med fløtegratinert sellerirot - lavkarbo ♥

No har eg laga fløtegratinert sellerirot igjen,
og det er myyykje bedre enn originalen med potet :)

Kotelett servert med masse grønsaker og
fløtegratinert sellerirot, fløtesaus og tyttebærsyltetøy.
Skikkelig digg mat, mmmmmm :)

Eg forandra litt på den fløtegratinerte sellerirota:
Hadde litt parmesan oppi, og litt naturell smøreost.
Hadde oppi smøreosten (Landord) for å at den 
skulle verte pitte litt tjukkare. For å sleppe å koke 
fløten so lenge. Og det funka bra det :)

2 kommentarer:

  1. Skulle ønske jeg kunne spise gulrøtter nå, for det der så godt ut! Kan selvsagt lage det uten gulrøtter.:) Tester ut dette med karbohydrater, har økt fra 15 gram pr dag til 20 på noen uker for å se om jeg fortsatt er i ketose. Takker for mat-tips, for jeg begynner å bli litt matlei. :)

    SvarSlett
  2. Dette funkar fint også berre med brokkoli og blomkål. Eg skal ikkje gå meir ned i vekt, so eg kan unne meg både gulrøtter og ett eple eller anna frukt for dag :)

    SvarSlett