onsdag 9. november 2011

Brød av bolleoppskrift - lavkarbo ♥

Ja, desse bollane som eg laga til sist vekes 
brødmåltid var knallgode :)
Holdt på med røra/deiga i kveld..... og rett før
den ble putta i muffinsformer, bestemte eg meg
for at det skulle bli til ett brød i steden for :)
Og resultatet vart bra det, lyse og fine brød.

5 ss kruskakli
7 ss Bakepro
4 ts JBK
2 ts bakepulver
1 lita ts tagatesse
1/2 ts seltinsalt
5 ss creme fraiche
4 egg
3 ss rapsolje
100 g kremost naturell

Bland først alt det 'våte', og 'køyr' med stavmiksar.
Bland alt det tørre, og rør det godt inni det 'våte'.

 I ei bakepapirkledd for med røra.....

175 grader, i ca 1 time.

Velbekomme, brødmåltida for dei kommande 
dagane er 'i boks' :) Eg spiser ikkje masse brød, 
men til frokost syns eg det er godt med ett par
tynne brødskiver. Med masse godt pålegg på :)

6 kommentarer:

  1. Dette brødet så fristende ut du! :) Jeg har siden i sommer skeiet ut med det ene og det andre.. Men jeg er innimellom obs på karbohydrater.. Nå er ikke jeg den personen som er 100 % lavkarbomenneske, jeg er mer Grønn og må ha min dose med smoothies, druer og banan..
    Prøver å unngå sukker, poteter, ris, pasta og sukker.. Spiser som regel aldri mer enn en potet til middag.. (Men nok om meg!) :))

    Mange fristende oppskrifter å finne nedover her! :)

    SvarSlett
  2. Ka man kan bruke istedet for bakepro -tagatesse er vel søtning ..sukrin går det istedet? Brødet så veldig godt ut!! Takk for svar.

    SvarSlett
  3. Dette svarte eg på omtrent samme spørsmål i forrige innlegg....... So då kan du iallefall bruke soyaprotein og bakemix om du har det. eller kanskje du kan bruke berre kruskakli, altså 12 ss. Eller kanskje du kan male litt mandlar, eller bruke litt fiberhusk. La det verte 12 ss tilsammen. Kjekt om eg får tilbakemelding om du prøvar andre ting. Kanskje treng både eg og andre det som tips til en anna gong.
    Vel her er svaret til forrige innlegg :)

    I originaloppskrifta var det
    5 ss soyaprotein
    4 ss bakemix
    3 ss kruskakli

    Soyaprotein og bakemix hadde eg ikkje, derfor
    omgjorde eg dei til:

    5 ss kruskakli
    7 ss Bakepro

    Heile originaloppskrifta var sånn:
    5 ss soyaprotein
    3 ss kruskakli
    5 ss Creme Fraiche
    4 egg
    100 gr smøreost (Kavli trippel)
    4 ss bakemix
    2 ts kardemomme
    2 ts bakepulver
    3 ss splenda
    3 ss rapsolje
    4 ts Johannesbrødkjernemel

    Kva anna du eventuelt kan bruke,
    veit eg ikkje.
    Bollane vart veldig like 'ekte' bollar.
    Bakepro får du kjøpt på feks funksjonellmat (nettbutikk) eller helsekost, og kostar 198 for 400 gram.
    men du har lenge av det.
    Veldig greit å bruke om du vil lage 'loff' :)

    SvarSlett
  4. Og ja, du kan bytte ut tagatesse med sukrin. Kanskje du til og med kan kutte det ut. Smak og behag om en ønskar søtning i brød :)

    SvarSlett
  5. Dette brødet såg veldig godt ut. :) Korleis er konsistensen på det?

    SvarSlett
  6. Det er eit saftigt brød, Guro, men ikkje eggete :) Eg likar godt lavkarbobrød, både dette uten nøtter og dei med nøtter. Brukar maks 4 egg pr brød, over det då blir det litt vel mykje egge-smak. Om ei oppskrift innholder feks 5 egg, byttar eg ofte ut 1 egg med 0,5 dl olje.

    SvarSlett