søndag 2. oktober 2011

Peanøtt-fløtesjokolade - lavkarbo ♥

Må ha ei lita boks i kjøleskapet med sjokoladebita :)


Kjekt å kunne kose seg med noke godt til kaffien,
når en siger nedi godstolen om kvelden :)
Treng ikkje meir enn ett par bitar av og til :)

Har hittil brukt cocosa i all sjokolade eg har laga, og det 
gjer nok sjokoladen glatt og smidig, samtidig 
som det er en god og sunn olje :) MEN, det har 
en STOR bakdel syns eg, for den smeltar ved ca 23-24 
grader, og mine fingrar er varmare enn det..... og blir 
dei liggande pitte litt i ei skål blir dei mjuke. Vil prøve 
ut litt forskjellig som eg kan ha i ei skål når eg vil by 
på litt godteri til kaffien. Greit å sleppe å tilby 
våtserviettar sammen med snopet ;)))

Vel i går laga eg en liten vri på sjokoladen.

Oppskrift til ca 30 bitar:

1 plate 86 % sjokolade (minst 70 %)
0,5 dl fløte
35 g tagatesse
ca 50 g peanøtter - hakka dei litt

Smelt sjokoladen i vannbad, varm fløten og rør den 
inniden smelta sjokoladen. bland godt inn tagatesse 
og rør til slutt inn peanøttene. Bre sjokolademassen 
utover ett bakepapir, som ligg oppå feks ei skjerefjøl.
Trykk det utover, til den tjukkelsen du ønska.
Sett brettet i frysaren ca 1 time. 


Ta det so opp og knekk sjokoladen i passe store bitar. 


Oppbevar sjokoladebitane i ei tett boks i kjøleskapet.

Vil nok prøve fleire måtar å lage sjokolade på :) Men 
desse var gode, og smelta ikkje i skåla :) Litt 'mørke' 
i smaken, men det er naturlig med 86 % sjokolade.

Heile oppskrifta innhelde litt over 26 g karber.
Då blir det under 1 g karber pr bit :)

6 kommentarer:

  1. Ååå, syns nesten jeg kjenner smaken allerede! Må prøves :)

    SvarSlett
  2. Nå fikk jeg lyst på sjokolade! :)

    SvarSlett
  3. Mmmmmm-tagatesse hva er det ,hvor kjøper en det eller er det noe som kan erstatte det?

    SvarSlett
  4. Tagatesse er en naturlig sukkererstatning, som du iallefall kan kjøpe på funsksjonellmat.no. Eller du kan mase på din lokale helsekost. En del helsekostforretningar har allerede fått det i hyllene. Her kan du lese om tagatesse: http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/5/productdet.asp?gid=30&subgid=0&wwwalias=funksjonellmat&pid=109 og tagatose: http://tagatose.no/ Du kan nok bruke sukrin (som eg syns har en kaldare smak, og eventulet også litt splenda. Smak deg fram. Du kan bruke det søtningsmiddelet du brukar til vanlig :)

    SvarSlett
  5. Så kjekk du var som svarte mæ-takk skl du ha . Skal prøve med sukrin -laaaaaaangt til nærmeste helskost her fra.

    SvarSlett