lørdag 3. september 2011

Suksessterte ♥ - lavkarbo ♥

Dette var kaka si det :)
Du kan ikkje kjenne forskjell frå denne kaka, til ei som 
er laga med vanlig sukker. Tagatesse er ett fantastisk sukker.
Og det er like naturlig som vanlig sukker.



Eg har aldri fått til den gule kremen før,
på ei 'gule'kake, so ej alltid he kalla det...
Har prøvd å laga den 2-3 gonga med vanlig sukker.
Ikkje at denne heller er heilt perfekt, men det nærmar seg :)
I allefall.... nyyyydelig krem, på ei nyyydelig kake :)

OBS!!! Lag fyllet først.

Botn
6 eggekvitar
200 gram malte mandlar
100 gram tagatesse
1 god ts bakepulver
2 gode ss flytande bremykt
(eller meierismør)
Pisk eggkvitar og tagatesse til det er heilt 
stivt og luftig, ca 5 minutt.
Bland inn mandlar og bakepulver.
Bland til slutt inn smøret.

Haes i ei smurt, rund form (ca 24-26 cm), 
helst med bakepapir i botnen.

Steik på 160 grader, ca 35 minutt.
(Tagatesse tåler ikkje over 160 grader)


Fyll:
6 eggeplommar
1 dl kremfløte
64 gram tagatesse
150 gram smelta meierismør

Smelte først meierismøret i ega panne, 
og sett det til avkjøling.

Ha egg, fløte og tagatesse i ei panne, 
og varm opp ved svak varme.
Du må røre, røre, røre heile tida.
Husk å røre ut i kantane også.

Det vil tjukne når det nærmar seg kokepunktet.
Men OBS OBS, det må IKKJE koke. Like under 
kokepunktet er kremen so tjukk, at du ser 
botnen av panna når du drar sleiva bortover botnen.

Ta panna vekk frå plata, og rør forsiktig inn smøret.
Dette vil kanskje skille seg, mens det fremdeles er varmt,
men rør underveis i avkjølinga. Når kremen er kald, 
vil den blande seg fint og bli en jevn og tjukk krem. 



Ha botnen på ett fat når den er avkjølt og ha over den gule 
kremen. Smelte litt 70 eller 84 % sjokolade og pynt kaka. 
Eg brukte sjokolade ferdigsøta med tagatesse :) 



 'Sveiv' sjokoladen over kaka med ei teskje.





 Velbekomme og nyyyyt, mmmmmmm :)

Oppskrifta fant eg her, på LAVKARBOTIPS
Her kan du lese om Tagatesse.

16 kommentarer:

  1. Hei Mariann! Denne kaken så fabelaktig god ut! Bloggen din har raskt blitt en av mine favoritter, og jeg har link til deg hos meg i dag ;) Klem fra Anette og LowCarbLoving :)

    SvarSlett
  2. Kjempespennende, denne må jeg prøve! Jeg elsker gul kake!

    SvarSlett
  3. Ja, dinne va knallgod :) En bankers på kakebordet :)

    SvarSlett
  4. Denne ser utrolig god ut! Denne skal prøves. Dette er min favorittkake, så blir spennedne å se hvordan den blir i lavkarboversjon:P

    Vet du ca hvor mye karbo kaka inneholder?

    SvarSlett
  5. Lavkarboversjonen er akkurat like god som originalen :) MEN det er med tagatesse. Dei som har prøvd den med sukrin har fått ei tørrare kake. Heile kaka innheld knapt 21 karber, so dette må vere den ultimate lavkarbokaka :) Det er berre mandlane som innhelde karber av betydning :) So her kan en ete både ett og to stykker uten problem ;)

    SvarSlett
  6. Hei, og takk for at du deler av dine erfaringar, flott blogg!!
    Har laga denne kaka fleire gonger, nesten alltid med bra resultat, alle likar den.
    Eit lite tips: Putt nokre sjokoladebitar i ein plastpose,smelt i varmt vatn, klipp eit ørlite hol i posen og pynt kaka.
    Helsing Bjørg (ivrig lesar av bloggen!)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for tips ang pynting av kaka :) Skulle vist om det litt før, har nemlig laga kaka tidligare i kveld ;) men neste gong :)

    SvarSlett
  8. Nydelig, nydelig, har laga dobbel opp 2 ganger, nå står neste i ovnen...
    Jeg har tilsatt ca. 1/4 plate 70 % sjokolade i fyllet til slutt på dobbel porsjon, blir knallgodt fyll, bare et tips hvis du og andre har lyst å variere litt. Ypperlig å fryse, kan spises rett fra frysen :D Tusen tusen takk for herlig oppskrift Mariann! og for mange herlige oppskrifter. Kjempebra blogg du har :D Bare 21 karber i heile kaka ? wow! gull verd denne. Vennlig hilsen Lill (fikk ikke til det med kommenter som, sorry), men ville så gjerne takke deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig kommentar :) Ser det er ei stund sida, av og til glipper kommentarane unna :) Ja fryst 'gule'kake er godt, takk for tips :)

      Slett
  9. Jeg laget gul kake i går,men fant den på bloggen ,mat for sjelen,den var m sukrin som jeg alltid bruker og den blei som du sa,litt tørr bunn! ;( Men smaken ellers deilig! Neste gang skal jeg prøve din oppskrift med tagatesse....men har d noe forskjell på smak og konsistens i toppingen?? Var jo bare 3 ss sukrin i kremen og den blei jo god den! Skal være sagt at jeg ikke liker kaker for søte. Brukte 4 ss sukrin i bunnen,tror du da at din mengde tagatesse blir for søt for min smak da??

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er ikkje so glad i den litt kalde smaken på sukrin, men likar godt tagatesse. Du kan heilt sikert bruke mindre enn mine 100 g i botnen, søtsmaken er ei smakssak. Veg dei 3 ss med sukrin og ta samme mengde i vekt med tagatesse kanskje. 1 ss veger kanskje 10-15 g. Prøve deg fram. Er du fornøgde med smaken av sukrin i kremen er det ingen grunn til å bytte det ut med anna søtstoff :) Lykke til :)

      Slett
  10. hei! Nå står kaka i ovnen og kremen kald i kjøleskapet,MEN jeg føler denne gangen at kremer er litt tynn....varmet den opp sikkert 15 min under kokepunktet og gjorde alt riktig men føler den er litt tynn og slenge over kakebunnen!!!Noe tips???????????? vil den stivne seg til hvis jeg slenger hele kaka i frysa tro???

    SvarSlett
  11. Kanskje du kunne prøve å piske kremen litt :) Det skjer av og til at kremen blir mjuk, veit ikkje kva som gjere det. Har du kanskje brukt for svak varme, sånn at det ikkje har blitt varmt nok. Håpe det ordna seg. Smaken er nok god uansett :)

    SvarSlett
  12. hei! vet du hva næringsinnholdet i denne kaka er?:)

    SvarSlett
  13. Denne ble bakt i går, men brukte kun 100g smør. Nydelig!!! :D Slo ikke ut på blodsukkeret, har diabetes så ikke alltid man finner gode oppskrifter :)

    SvarSlett
  14. Fantastisk god kake. Glemte tagatessen i kremen,men det gikk helt fint å røre det inn etterpå.Gledes....��

    SvarSlett